خانه / اسلایدر / مغز گردو درجه یک تازه
walnuts 375x295 - مغز گردو درجه یک تازه

مغز گردو درجه یک تازه

زمانی که گردو ها با بالاترین کیفیت تولید شوند از آن ها استقبال بیشتری برای خرید می گردد در نتیجه آمار پخش عمده این مغز افزایش پیدا می کند.
گردو مغزی با خاصیت های بی نظیر می باشد این مغز برای سلامتی انسان اثرات غیر قابل باوری دارد که هر فردی پس از آگاهی از پاره ای از این خواص به مصرف گردو تمایل پیدا می کند. از جمله این خواص می توانیم به فوایدی که گردو برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر دارد اشاره کنیم، این مغز سرشار از فسفر است به همین علت برای مغز خواص خوبی به همراه دارد و مصرف آن موجب تقویت هوش و حافظه می گردد و از پیری زود رس مغز که باعث ایجاد بیماری فراموشی می شود پیشگیری می کند.
این مغز جدای از خواصی که دارد به سبب طعم دلپذیری که داراست از مصارف متعددی بهره مند می باشد، در صورتی که خواهان خرید گردو هستید باید به نکاتی دقت بیشتری کنید.

نکاتی در مورد خرید گردو
هر چه کیفیت این مغز بهتر باشد دارا طعم مطلوب تری است، بنابراین در هنگام خرید این مغز سعی کنید مغز هایی که یک دست هستند و ظاهر آن ها خرابی ندارد و دارا سیاهی نیستند را انتخاب کنید، همچنین از مراکزی مغز گردو را خریداری کنید که به کیفیت محصولات ارائه شده در آن مطمئنید.

 

خرید و فروش انواع گردو و خشکبار
انواع گردو با کیفیت های متفاوت
تماس و سفارش و مشاوره : ۰۹۱۷۱۵۳۲۹۷۸ آقای پارسا
آلوخشک,مغز فندق,کنجد,انجیر خشک,برگ هلو,آجیل چهار مغز,آجیل مشکل گشا

هسته زردآلو,چای طلای سبز,سویا آجیلی,بادام هندی,مغز گردو,پسته کله قوچی,کشمش تیزابی

و انواع حبوبات و…

بیشتر بخوانید :   خرید و فروش گردو تازه

درباره ی محمد پارسا

زاده شهر گردو هستم " شهرستان اقلید " سالهاست خرید و فروش گردو انجام میدیم که تصمیم گرفتیم این تجارت رو توی سطح وب تجربه کنیم. امیدواریم شما هم یکی از خریداران راضی و خوشنود خشکبار فروشی قائم و فروشگاه اینترنتی گردوی اقلید باشید.

مطلب پیشنهادی

14499088 378202165849029 2490400081795088384 n - فیلم برداشت گردو

فیلم برداشت گردو

خرید گردو تازه ، خرید و فروش گردو تازه ، خرید گردو مستقیم از باغات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.