خانه / دیگر سایت ها / خاصیت شگفت انگیز گردو در باروری زنان و مردان

خاصیت شگفت انگیز گردو در باروری زنان و مردان

[ad_1]

گردو بخورید

گردو را که می‌شناسید؟ همانی که هر چه مغزش چاق و سفیدتر باشد، قیمتش نجومی‌تر می‌شود. همانی که گرمی آن نفسگیر، اما مقوی است و روغن آن از رفقای قدیمی قلب و کنترل‌کننده خوب کلسترول خون است. این مغز پرخاصیت از نظر طب سنتی گرم و خشک است.و دارای خواص زیادی است یکی از خواص شگفت انگیز این ماده در باروری مردان است.

باروری مردان

گفتنی است، براساس تحقیقات پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا در ایالات متحده مصرف گردو به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا سه می تواند باعث افزایش توان باروری آقایان شود و حتی محققان در نظر دارند از این ماده به عنوان یک داروی کمکی برای درمان ناباروری در مردان استفاده کنند.
به مردان جوانی که در خانواده های خود تمایل به فرزند آوری دارند توصیه می کنند برای بالا رفتن توان باروری هر روز به مقدار کافی مصرف کنند.

باروری زنان

نگران نباشید این ماده شگفت انگیز دارای خواص بسار زیادی هم برای زنان است .
بانوان باردار می توانند روزی یک عدد گردو میل کنند، زیرا خوردن این خشکبار مقوی سبب تقویت عمومی بدن مادر شده، ذهن جنین را تقویت می کند و همچنین باعث می شود تا پس از زایمان زیبایی پوست شکم خود را حفظ کنند.
همانندی مغز گردو با مغز انسان گویای خواص آن برای تقویت ذهن است.
 عسل و میوه های مغزدار مثل گردو، فندق و پسته باعث کاهش کلسترول خون می شوند. افرادی که تصمیم دارند کلسترول خود را کاهش دهند باید عسل ، بادام ، پسته و فندق را هم به میوه ها و سبزی های رژیمی خود اضافه کنند. تحقیقات نشان داده که عسل حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان
 گردو حاوی هورمونی به نام ملاتونین است که به وسیله غده صنوبری تولید می شود و به خواب خوب کمک می‌کند. ملاتونین آنتی اکسید قوی است و از آنجا که به طور طبیعی در گردو وجود دارد شرایط یک خواب خوب را فراهم می کند. به گزارش نیک صالحی بنابراین یک مشت گردو قبل از خواب و یا به همراه شام میل کنید تا بتوانید خوب بخوابید.

نوشته خاصیت شگفت انگیز گردو در باروری زنان و مردان اولین بار در گردو تویسرکان پدیدار شد.

بیشتر بخوانید :   همه چیز در مورد کاشت درخت گردو با بذر[جدید] - خرید و فروش گردو
[ad_2]

خرید و فروش انواع گردو و خشکبار

انواع گردو با کیفیت های متفاوت

تماس و سفارش و مشاوره : ۰۹۱۷۱۵۳۲۹۷۸ آقای پارسا

آلوخشک,مغز فندق,کنجد,انجیر خشک,برگ هلو,آجیل چهار مغز,آجیل مشکل گشا,هسته زردآلو,چای طلای سبز,سویا آجیلی,بادام هندی,مغز گردو,پسته کله قوچی,کشمش تیزابی,و انواع حبوبات و…

درباره ی محمد پارسا

زاده شهر گردو هستم " شهرستان اقلید " سالهاست خرید و فروش گردو انجام میدیم که تصمیم گرفتیم این تجارت رو توی سطح وب تجربه کنیم. امیدواریم شما هم یکی از خریداران راضی و خوشنود خشکبار فروشی قائم و فروشگاه اینترنتی گردوی اقلید باشید.

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی مغز گردو تازه

[ad_1] در خرید و فروش اینترنتی مغز گردو، خریدار چگونه می تواند از درجه کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.