خانه / اسلایدر / قیمت گردو ۱۴۰۱ – خرید گردو ۱۴۰۱ – فروش گردو تازه ۱۴۰۱
z24 Copy 660x330 - قیمت گردو 1401 - خرید گردو 1401 - فروش گردو تازه 1401

قیمت گردو ۱۴۰۱ – خرید گردو ۱۴۰۱ – فروش گردو تازه ۱۴۰۱

قیمت گردو ۱۴۰۱ – خرید گردو ۱۴۰۱ – فروش گردو تازه ۱۴۰۱

تعیین قیمت گردو بر اساس عرضه و تقاضای انواع و اشکال مختلف گردو می باشد تورم چند ساله اخیر کشور سبب کاهش استقبال از این محصول بسیار با ارزش شده است.

معمولا در بازار اولین کالایی که قیمت گذاری می شود گردو با پوست است گردو با پوست سبز معمولا در اواخر شهریور قیمت گذاری می شود و مانند اروپا از گردو سبز نارس استفاده نمی کنند خواص گردو سبز را می توانید مطالعه بفرمایید.

گردو یکی از مغزی ترین مواد غذایی است که سرشار ازچربی‌های سالم، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و شما در سایت گردومیرزا می خوانید که چگونه گردو می‌تواند سلامت شما را حفظ کند.

***بشتابید ***بشتابید ***گردو( ۱۴۰۱) رسید ***
کاملا خشک شده

گردو ۱۴۰۱ رسید با پوست چوب درشت و کاغذی

نکته مهم هنگام خرید گردو، شناخت فروشنده و اطمینان از اصل و مرغوب بودن آن است. یک راه این است که به خود شهر یا روستا بروید و از باغداری که می‌شناسید، گردو بخرید. یک راه دیگر هم این است که از فروشگاه‌های اینترنتی محلی خرید کنید.

این فروشگاه گردو را به‌طور مستقیم تولید می‌کند و پس از کنترل کیفی آن، به دست مشتری می‌رساند. تضمین کیفیت گردوی فروشگاه پوست کاغذی در حدی است که اگر از کیفیت گردوی دریافتی خود راضی نبودید، می‌توانید تمام مبلغ سفارش خود را پس بگیرید.

ویژگی های محصول :
استحکام استخوان ها
سلامت اسپرم های تولید شده در مردان
کاهش بیماری های قلبی
تامین بسیاری از مواد برای جنین در شکم مادر باردار
درمان یبوست

بیشتر بخوانید :   گردو تازه سال 1399 مغز گردو سال 99

قیمت مغز گردو درجه یک محصول ۱۴۰۱

در خرید گردو ممکن است به شکل با پوست و یا بدون پوست اقدام به خرید نمایید. بنابراین نمی توان به صورت دقیق گفت کدام نوع گردو برای خرید بهتر است. هر فردی با توجه به علایق و سلیقه خود و سادگی کار خود گردو را با پوست یا بدون پوست را ترجیح می دهد. اما نکته قابل توجه در خرید گردو بدون پوست وجود دارد این است که حتما در هنگام خرید به تازه و با کیفیت بودن گردو توجه نمایید. به دلیل این که مغز گردو زمانی که مدت بسیاری در مقابل هوای آزاد باشد کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. پس بهتر است حتما از فروشگاه های معتبری خرید کنید که فروش آن ها بالا است و مغز گردو مدت زیادی در فروشگاه باقی نمی ماند.

در صورت تمایل به خرید و فروش میتوانید با ما تماس بگیرید
تلفن تماس و هماهنگی: ۰۹۱۷۱۵۳۲۹۷۸ حاج حیدر پارسا

درباره ی محمد پارسا

زاده شهر گردو هستم " شهرستان اقلید " سالهاست خرید و فروش گردو انجام میدیم که تصمیم گرفتیم این تجارت رو توی سطح وب تجربه کنیم. امیدواریم شما هم یکی از خریداران راضی و خوشنود خشکبار فروشی قائم و فروشگاه اینترنتی گردوی اقلید باشید.

مطلب پیشنهادی

9845866 m - خرید گردو

خرید گردو

خرید گردو تازه ، خرید و فروش گردو تازه ، خرید گردو مستقیم از باغات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.