خانه / اخبار / فروش مغز گردو درجه یک به عراق
dfghyu7677 259x165 - فروش مغز گردو درجه یک به عراق

فروش مغز گردو درجه یک به عراق

فروش مغز گردو درجه یک به عراق سبب شده است تا این کشور بیشترین واردات گردو را از ایران داشته باشد.
وجود بازارهای نیمه فعال در زمینه ی مغز گردو یکی از پر بازده ترین مکان ها برای افزایش صادرات گردو می باشد.
بسیاری از خریداران مغز گردو در کشورهای همسایه تمایل زیادی به خرید انواع گردو از ایران دارند و ایران ترجیحا می تواند مغز گردو درجه یک را ارسال کند زیرا هزینه های کمتری خواهد داشت.
برخی از کشورهای همسایه از جمله عراق با وجود عدم حاصلخیزی زمین های کشاورزی مجبورند که انواع گردو را از ایران وارد کنند اما شرایط موجود در تولید و حتی برداشت و بسته بندی آن ها را راغب می کند تا به استاندارد ها نزدیک شوند.

فروش مغز گردو به عراق

با اینکه این کشور عربی زبان بعد از حمله ی امریکا از لحاظ اجتماعی سطح پایینی دارد اما باز هم برای خرید انواع مغز گردو تلاش می کند تا استاندارد های مختلف جهانی را بکار گیرد.
برای مثال وجود سم در میوه ها و خشکباری همچون گردو رقابت را برای ایران سخت می کند زیرا که مصرف بی رویه ی سموم و کودهای شیمیایی بیش از حد افزایش یافته است.

این عامل سبب می گردد تا حساسیت کشورهای دیگر به نحوه ی تولید و بسته بندی گردو زیاد شود و اگر ایران نتواند از این رقابت سر بلند بیرون آید رقبای جدی تری در انتظار آن هستند.
بنابراین باغدارانی که تمایل به صادرات انواع مغز گردو درجه یک دارند می بایست از ابتدا روش های تولید جدید و بهینه را استفاده کنند تا در هنگام فروش مغز گردو به سایر کشور ها دچار مشکل نگردند.

بیشتر بخوانید :   چرا پنیر را باید با گردو مصرف کرد؟

درباره ی محمد پارسا

زاده شهر گردو هستم " شهرستان اقلید " سالهاست خرید و فروش گردو انجام میدیم که تصمیم گرفتیم این تجارت رو توی سطح وب تجربه کنیم. امیدواریم شما هم یکی از خریداران راضی و خوشنود خشکبار فروشی قائم و فروشگاه اینترنتی گردوی اقلید باشید.

مطلب پیشنهادی

1396070410434744212047494 - گمنامی قطب تولید گردوی استان فارس ، گردو اقلید

گمنامی قطب تولید گردوی استان فارس ، گردو اقلید

شهرستان اقلید با تولید سالانه ۳.۵ تن گردو از هر هکتار قطب تولید گردو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.