خانه / گردو تازه / فروش گردوی تازه درجه یک
walnut9 597x295 - فروش گردوی تازه درجه یک

فروش گردوی تازه درجه یک

خرید و فروش گردو ، در مورد خواص گردو، فراوان شنیده‌اید. تلاش کرده‌ایم که در این مطلب که اختصاص دارد به فروش گردوی درجه یک و تازه ، در ذیل برخی از خواص این محصول را توضیح دهیم. گردو سرشار از چربی مفید و اُمگا ۳ هست. به همین دلیل برای رژیم‌های لاغری بسیار مناسب هست. توجه داشته باشید که حذف مغری جات از قبیل بادام، گردو و فندق، از رژیم غذایی نه‌تنها کمکی به لاغر شدن نمی‌کند. بلکه می‌تواند سبب تشدید چاقی شود. درواقع مصرف چربی مفید و غیراشباع گردو می‌تواند به بهبود متابولیسم و افزایش سوخت‌وساز بدن، کمک شایانی نماید. البته در مصرف هر نوع خوراکی هرقدر هم مفید باید اعتدال به خرج داد.

این میوه دارای ویتامین‌های A B C -E و D هست. همچنین کلسیم و فسفر فراوان آن به جلوگیری از پوکی استخوان و حفظ شادابی دندان‌ها کمک شایانی می‌کند. از طرفی مصرف این میوه باعث افزایش سلامت قلب و عروق می‌شود. گردو سرشار از آنتی‌اکسیدان است و خواص ضد سرطانی بسیاری دارد. افزون بر آن این میوه با بهبود عملکرد سلول‌های مغزی، موجب جلوگیری از بیماری‌های پارکینسون و آلزایمر می‌گردد.. در نوشته‌های بعدی تلاش می‌کنیم راه‌های شناخت گردوی مرغوب از غیر مرغوب را به شما آموزش دهیم.

 

بیشتر بخوانید :   مغز گردو تازه

درباره ی محمد پارسا

زاده شهر گردو هستم " شهرستان اقلید " سالهاست خرید و فروش گردو انجام میدیم که تصمیم گرفتیم این تجارت رو توی سطح وب تجربه کنیم. امیدواریم شما هم یکی از خریداران راضی و خوشنود خشکبار فروشی قائم و فروشگاه اینترنتی گردوی اقلید باشید.

مطلب پیشنهادی

14499088 378202165849029 2490400081795088384 n - فیلم برداشت گردو

فیلم برداشت گردو

خرید گردو تازه ، خرید و فروش گردو تازه ، خرید گردو مستقیم از باغات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.